

Klient ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od daty, w którym Klient lub osoba upoważniona otrzymał zamówiony produkt.
Aby móc skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o tym fakcie meilem
Reklamacje przyjmujemy TYLKO meilowo
- W przypadku stwierdzenia towaru niezgodnego z opisem, uszkodzonego lub posiadającego wadę, proszę o przesłanie meilem w załączniku wypełniony formularz reklamacyjny gryzoniowysklep@interia.pl
- W przypadku uszkodzenia paczki/ kartonu za uszkodzenie odpowiada przewoźnik (kurier)
*pamiętaj! Kolory kołowrotków, miseczek czy kuwet wysyłane są losowo
Adres zwrotny
DAMAX Marta Pełka
ul. Łokietka 10
41-933 Bytom
PROTOKÓŁ REKLAMACJI
Data otrzymania paczki: ..........................................................................................
Imię i nazwisko klienta: ...........................................................................................
Numer Faktury: ......................................................................................................
Numer zamówienia: ..............................................................................................
(zaznacz w kółeczko)
Metoda płatności: pobranie / przelew / payu
Karton zewnętrzny uszkodzony? TAK / NIE
Produkt uszkodzony w transporcie? TAK / NIE
Brakuje produktów? TAK / NIE
Produkt nie zgadza się z zamówieniem? TAK / NIE
Reklamowany produkt/produkty:
.........................................................................................................
...........................................................................................................
.............................................................................................................
Opis szkody:
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
..........................................................................................................................
.........................................................................................................................
..........................................................................................................................
*W przypadku uszkodzeń produktów i kartonu zewnętrznego należy załączyć zdjęcia wraz z wypełnionym formularzem w formie elektronicznej
1. Podstawą przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego do rozpatrzenia jest prawidłowo wypełniony Protokół reklamacyjny lub zgłoszenie reklamacyjne za pośrednictwem e-mail w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki
2. Reklamacje zgłaszane po upływie 14 dni, w innej formie lub nie zawierające wyżej wymienionych informacji, nie zostaną rozpatrzone.
3. Protokół reklamacyjny klient przekazuje w formie skanu lub zdjęcia na adres e-mail: gryzoniowysklep@interia.pl
4. Koszty zwrotu towaru pokrywa Sprzedający z wyjątkiem reklamacji wynikających z błędnego zamówienia przez Reklamującego.
5. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu.
6. Produkt uszkodzony z winy klienta w trakcie użytkowania nie podlega reklamacji.
7. Koszt zwrotu (wymiany produktu) pokrywa sprzedający. Wyjątkiem jest, gdy wymiana produktu wynika w winy kupującego - wówczas kupujący pokrywa wszelkie koszty dostawy.
8. W sytuacji gdy w zamówieniu brakuje jakiegoś produktu zwracamy środki za brakującą pozycję lub wysyłamy brakujący produkt.
9. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od przesłania formularza.
plik z protokołem do pobrania na dysku google
https://drive.google.com/drive/folders/15mnka1TfC2JL69x8OlfoCM8voosYNUoa?usp=sharing

