




33,00 zł
Cena regularna:
35,64 zł

19,00 zł
Cena regularna:
22,00 zł

52,00 zł
Cena regularna:
65,00 zł

60,00 zł
Cena regularna:
75,00 zł

115,00 zł
Cena regularna:
120,00 zł

26,00 zł
Cena regularna:
32,40 zł

54,00 zł
Cena regularna:
60,00 zł

22,50 zł
Cena regularna:
25,00 zł

19,80 zł
Cena regularna:
22,00 zł

26,10 zł
Cena regularna:
29,00 zł

REGULAMIN
Damax Marta Pełka
NIP: 6263041614
REGON: 388124589
Adres siedziby:
Ul. Batalionów Chłopskich 2
42-680 Tarnowskie Góry
kontakt: gryzoniowysklep@interia.pl
- Rejestrując się do Sklepu Internetowego bądź robiąc zakupy bez rejestracji klient wyraża zgodę na regulamin oraz gromadzenie jego danych osobowych w celu dokonania transakcji. Dane te nie będą upubliczniane. (Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu)
- Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
- Sprzedaż prowadzona jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz po uzgodnieniu z klientem możliwa jest wysyłka do krajów Unii Europejskiej.
- Sprzedaż prowadzona jest w systemie wysyłkowym oraz z możliwością odbioru osobistego.
- Sprzedaż wysyłkowa prowadzona jest przez firmę kurierską Inpost. Koszty wysyłki podane są na stronie Sklepu. Klient ma obowiązek zapoznać się z rubryką "koszty i formy dostawy".
- Sklep zastrzega sobie prawo do wszystkich grafik, zdjęć i opisów - nie wyraża zgody na kopiowanie tych treści bez zgody administracji.
- W przypadku gdy gabaryt paczki przekracza możliwość umieszczenia jej w paczkomacie, zostaje ona wysłana kurierem pod adres domowy podany przez klienta w zamówieniu. O sytuacji klient zostanie poinformowany.
- Deklarujemy wysyłkę w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia w przypadku szybkich płatności lub od momentu zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem tradycyjnym. W przypadku jakichkolwiek opóźnień klient zostanie poinformowany.
- Sklep zastrzega sobie możliwość opóźnienia w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Sklepu. Klient każdorazowo zostanie poinformowany o ewentualnych opóźnieniach.
- Należy bezwzględnie sprawdzić paczkę przy odbiorze w obecności kuriera. Jeżeli uszkodzenie towaru zostanie zauważone przez klienta w późniejszym czasie (do 7 dni kalendarzowych), należy je zgłosić telefonicznie do firmy kurierskiej, albo telefonicznie lub mailowo Sklepowi.
- Na wpłatę za zakupiony towar, w przypadku przelewu na konto bankowe, Sklep oczekuje maksymalnie 5 dni roboczych od daty zakupu. Po tym terminie, przy braku wpłaty, zamówienie zostaje anulowane.
- Na odbiór zamówienia osobiście sklep czeka maksymalnie 14 dni od daty złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.
- Na koszt wysyłki składają się koszty usługi firmy kurierskiej oraz koszty opakowania.
- Akceptując regulamin, klient wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT, oraz przesłanie jej drogą elektroniczną, na wskazany w zamówieniu adres e-mail.
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży (zwrotu towaru), bez podawania przyczyn, w terminie do 14 dni od momentu dostarczenia towaru. O czym należy poinformować w wiadomości e-mail. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient. Towary otwarte / napoczęte / ze śladami użytkowania / uszkodzone przez klienta -NIE podlegają zwrotom i reklamacji
- W celu odstąpienia od umowy należy przesłać do sklepu oświadczenie odstąpienia od umowy.
- Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Sklep zwróci pieniądze klientowi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia odstąpienia do umowy, jednak nie wcześniej, niż w momencie otrzymania zwracanego towaru. Klient ma obowiązek zwrócić towar w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez sklep, oświadczenia odstąpienia od umowy. Termin możliwość do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia
- Zwrotowi podlega kwota stanowiąca wartość zamówionych produktów (bez kosztu przesyłki).
- Wszystkie oferowane towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja. Kolory produktów wysyłane sa losowo o ile w aukcji nie ma automatycznej możliwości wyboru kolorów.
- Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru.
- Produkty przez nas sprzedawane są produktami całkowicie naturalnymi. UWAGA producenci zalecają przed otwarciem opakowania pokarmu lub ściółki zamrozić produkt na 24 godziny w celu unieszkodliwiania ewentualnych insektów (np. moli). Po tym procesie produkt nadaje się do podania zwierzęciu. Dzięki temu procesowi zyskujemy pewność, że ewentualne insekty zostały unieszkodliwione i nie stwarzają zagrożenia dla zwierząt.
- W przypadku znalezienia w produktach spożywczych elementów niepożądanych np. kamień czy mole - zaistniała sytuacja nie jest winą sklepu. Produkty przez nas sprzedawane są fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach bezpośrednio od producentów. Reklamacje od klientów w tych sprawcach przekazywane są przez nas bezpośrednio do producenta. O postępach reklamacji klient informowany jest drogą e-mail. W przypadku nie otwartych produktów klient ma prawo odstąpić od umowy - wówczas klient zobowiązany jest wypełnić formularz zwrotu i odesłać zwracane nieotwarte produkty na własny koszt. Nie zastosowanie się do punktu 21. regulaminu oraz otwarte opakowania nie podlegają reklamacji. Sklep zobowiązuje się zwrócić środki za zwracany towar w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
- Reklamacje przyjmowane są drogą mailową. Są rozpatrywane w czasie maksymalnym do 14 dni roboczych
- Wymiana produktu : w momencie akceptacji przez klienta wymienianego produktu przed jego wysyłką, klient traci prawo wymiany zaakceptowanego produktu oraz możliwość darmowego jego zwrotu.
- W przypadku braku produktu w paczce z winy sklepu, zwracane są środki za brakujący produkt w trybie przyspieszonym lub dosyłany jest brakujący towar. Towarów poniżej wartości 30 zł nie dosyłamy - zwracamy za niego środki.
- W przypadku chęci wymiany produktu przez klienta - klient pokrywa koszt obu przesyłek. Koszt ponownej wysyłki wynosi 14 zł brutto.
- Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- Uszkodzenia produktów o niskiej szkodliwości, nie wykluczające produktu z użytku do jakiego jest przeznaczony oceniane są na niskiego rzędu szkodę i wyceniane na 10% zwrotu środków wartości produktu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują po 3 dniach od daty opublikowania ich na stronie internetowej Sklepu. Sklep poinformuje klientów o zmianach mailowo.
- Wybierając metodę płatność "płatność przy odbiorze" zobowiązujesz się do wywiązania z umowy jako konsument z Art. 535 Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.
- W przypadku nie wywiązania z umowy konsumenta przy metodzie płatności przy odbiorze (za pobraniem) tj. Nieodebrania przesyłki - zostaje nałożona na klienta kara finansowa w ramach odszkodowania w wysokości 20 zł (na kwotę tą składa się koszt przesyłki, opakowania, czas pracy sprzedawcy) - Art. 471: Dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania.
- Przesyłki ze zwracanymi produktami do sklepu bez wcześniejszej informacji drogą e-mail oraz nie zawierające w paczce wypełnionego niezbędnego formularza nie będę rozpatrywane.
- Zamówienia z opcją płatności przy odbiorze w kwocie poniżej 16 zł brutto (nie wliczając w to kosztu przesyłki) NIE będą realizowane.